måndag 4 april 2011

Ännu mer besök







Som jag skrivit tidigare har jag ju haft min kära syster på besök i en vecka, och på onsdagen kom mina kära kusiner Elin och Sara och utökade den lilla besöksskaran. Vi har verkligen haft helt underbara dagar med god mat, konsert, mycket skratt, mycket gång och mycket shopping. Vi har hängt i Williamsburg, i SOHO och framför allt Nolita, och haft små trevliga slapp-eftermiddagar i min lägenhet med massor av oliver och öl. Perfekt. Men igår åkte hela gänget och det blev lite ledsamt när vi kom på att vi haft det lite för bra.

Jag saknar alla er där hemma!

Tack mamma och pappa, Josefin, Elin och Sara för de här veckorna!

1 kommentar:

  1. Kunde inte sagt det bättre själv. Vi hade det nästan lite för bra. Inte kul att landa på Arlanda. Nu vill jag tillbaka!

    SvaraRadera