lördag 26 mars 2011

Fredag och besök


Jag fick besök förra fredagen. Inte vilket besök som helst utan utav min kära lilla mamma och min kära lilla pappa. Eftersom att fredagen i NY bjöd på sol och 24 grader och mamma och pappa inte kom till stan förrän klockan 5 så åkte jag till Williamsburg en sväng bara för att sitta på en uteservering och ta det lugnt, jag tycker nämligen att det alltid känns lite varmare i luften där än på manhattan.
Efter att ha ätit min lunch och känt mig som en äkta NY-bo eftersom jag känt igen och hälsat på folk på gatan tog jag subwayen hem för att krama om mamma och pappa. De hade med sig kläder, skinkost, polkagrisar, messmör och plåster, precis vad jag behövde. Jag tog sedan med dem på tur i soho och vi åt än en gång på Jaques. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar