onsdag 4 maj 2011

Kändisar i Soho


Efter att Rikke ringde här om dagen och berättade att de stod bredvid Leonardo Di Caprio på ett café här i Soho har jag varit väldigt avundsjuk och irriterad på att det var länge sedan jag såg någon riktig, och då menar jag riktigt stor kändis här i NY. Den här veckan har jag bara sett massa människor från The City. Men i måndags när jag var på väg hem från skolan och gick på spring street, alldeles ovanför oss, så gick jag plötsligt förbi Kirstin Dunst! Jag blev helt till mig då jag har beundrat henne såå länge, dels för att hon är en fantastisk skådespelerska och dels för att hon vet hur man ska klä sig kvinnan, och så är hon så klart otroligt vacker. Och jag måste säga att hon faktiskt var mycket vackrare i verkligheten och verkade otroligt jordnära då hon gick och skrattade och skojade högt med sin pojkvän och bara strålade. Det är alltså hennes rygg ni ser på bilden, haha. Fin tjej det där.

Och sist men verkligen inte minst så mötte jag och Rikke Peter från Peter Bjorn and John som vi var och lyssnade på i måndags när vi gick på Broome street tidigare i dag. Han förstod nog att jag kände igen honom då han tittade på mig och log lite blygt. Eller så var det för att jag gick och fånlog och tittade honom i ögonen och bara såg ut som ett galet efterhängset fan, jag vet inte... Han var snygg i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar